millalvaa

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Alva & Milla - 12 maj 2013 20:45

Hejhej, tänte säga lite om mig. Jag heter Alva men vissa kallar mig Alve mitt efternamn får ni lista ut ;) Mina intressen är sjunga, kläder, rita, fota, bada och vara med kompisar. Jag har haft fiskar och jag ska få en landsköldpadda. Jag är allergisk mot pälsdjur. Jag är skit rädd mot clowner och att vara på stegar. Jag har gillar chockland sedan jag var liten. Jag fyller år 23 september. Jag tycker väldigt mycket om fotboll och handboll. Jag går inte i någon av dom sporterna men aa. Jag och Milla har haft många bloggar men ingen har orkat skriva eller något men nu ska vi det. Jag och milla har kännt varandra cirka 4 år. Det är typ allt jag kommer på.


 

                                                  

                                                  

                 

Av Alva & Milla - 12 maj 2013 20:38

Tjena, nuså har jag och Alva gjort en blogg tillsammans! vi har gjort många andra men vi har inte bloggat på dom..
Meen ingen orkade blogga på dom såå.., men nu tänker vi blogga! jag iallafall.
Men idag så har jag varit med Alva, vi fotade lite när vi hoppade studsmatta. Dom blev väldigt failiga men endå ;)
Men, jag heter då Camilla. Jag hatar mitt namn så jag föredrar att bli kallad Milla!
här är lite om mig;
Jag går på ridning,(på KRF). Snart gått där i ungefär 2 år
Favorithästen heter Amie ♥
Annars på fritiden är jag mycke med kompisar, fotar och rider.
Jag äääääälskar choklad, gjort det sen jag vart väldigt liten. hahaha..
är skit rädd för sprutor! och trånga utrymmen. uuugh..
Jag har typ ''huvudvärksproblem'' jag har huvudvärk väldigt ofta och så vidare.
Har en canon EOS 1100D typ den bästa kameran ♥
Jag har varit brun/blond men jag färgade det rött.
Mycket mer om mig finns det men det kommer bli en hel novell då. Men seeya människor


     
  -Milla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards